Пріоритетні напрями освітньої діяльності

   Згідно Статуту дошкільний заклад є закладом художньо-естетичного напряму. Робота колективу спрямована на: інтелектуальний розвиток і формування дитячої творчості; фізичний розвиток і здоровий спосіб життя; психічне здоров’я; художньо-естетичний розвиток; ігрову діяльність та розвивальне предметне середовище дитинства; пізнання світу через еколого-краєзнавчу роботу; виховання гуманістично спрямованого громадянина України; інтеграцію родинного та суспільного виховання.

Впровадження інноваційних технологій

   В освітньому процесі використовуються: М. Монтессорі, М. Єфименка, ТРВЗ; педагогічна спадщина В.Сухомлинського,  Л.Шелестової, К.Орфа, методика активного слухання музики Б. Штраус, використання коректурних таблиць, психолого-педагогічне проектування, використання методів ейдетики у корекційній роботі, технологія Сендплей з використаня кінетичного піску, “Стіни, стеля, підлога, які говорять” – ковролінограф, “Формування мовленнєвої компетентності у дітей старшого дошкільного віку засобом пейзажного живопису з використанням багатоканальної діяльності”, методика Базарного, музейна педагогіка, Су-Джок терапія у корекційній роботі, степ-аеробіка, стретчинг, черлідінг, фітболгімнастика.

Особливості матеріально – технічної бази

   У дошкільному закладі функціонують  кабінети: завідувача, практичного психолога, учителя-логопеда, медичний,   методичний,   музична та спортивна зали, басейн, кімната Казок, кабінет зображувальної діяльності, кімната безпеки, ресурсна кімната. Групові кімнати обладнані комплектами сучасних дитячих меблів, створені ігрові, розвивальні осередки, центри пошуково-дослідницької роботи.  Інтер’єр закладу витриманий в єдиному стилі, світлих і гармонійних тонах, прикрашений картинами, фотоколажами, роботами  дітей, сюжетними композиціями, зеленими куточками.

0014846

Copyright © 2023. All Rights Reserved.