ТРЕНІНГ

“Подорож до себе”. Профілактика та подолання синдрому професійного вигорання. 

Тренінг для педагогів

Вправи “Регулюємо напруження”

ПРОБЛЕМНИЙ  СЕМІНАР

«Реалізація проблем наступності і перспективи у роботі початкової ланки школи відповідно реформи «Нова українська школа»

Мета: запровадження інноваційних підходів щодо гармонійного розвитку особистості дитини в період дошкільного дитинства та старту Нової української школи; вивчення змісту та структури нових Державних стандартів дошкільної та початкової освіти.

 (I заняття – теоретична частина)

План

1. Створення фундаменту успішності дитини в умовах Нової української школи. (Виступ-презентація, вихователь-методист Івенко В. В.)

2. Неготовність дитини до школи: як правильно вчинити батькам. (Психолого-педагогічний порадник, практичний психолог)

3. Партнерська взаємодія в рамках наступності дошкільної та початкової ланок освіти.(Доповідь)

 (II заняття – банк ідей)

План

1. Академія інженерного мислення. Цілісне уявлення про місце STREAM в освітньому процесі ЗДО. (Методичний бюлетень, вихователь-методист Івенко В. В.)

2. Моделі організації дітей у колі з метою обміну настроєм, інформацією, отриманням позитивних емоцій на весь день. (Методичний бюлетень)

3. Мнемотехнічні прийоми у роботі з дошкільниками. (Доповідь-презентація, вихователь Андрущенко Т. В.)

4. Розвиток пізнавальної мотивації дітей дошкільного віку засобами творчих ігор. (Доповідь-презентація, Литовченко Н. В.)

5. Інтелектуальні карти та коректурні таблиці як засіб інтеграції змісту дошкільної освіти.(Доповідь-презентація, учитель-логопед Гусєва Н. О.)

6. Інформаційні технології в логопедичній роботі з дошкільниками. (Доповідь-презентація Доценко Ю. О.)

7. Ретро-інновації в ігровій діяльності сучасних дітей (на прикладі настільних ігор). (Доповідь-презентація, вихователь Буката О. І.)

8. Формування соціально-комунікативних умінь у дітей старшого дошкільного віку в закладах дошкільної освіти засобами театрального леп-буку.  (Доповідь-презентація, вихователь Кошман Л. Г.)

9. Методика формування знань про робітничі професії у контексті інноваційних процесів у дошкільній освіті. (Доповідь-презентація, вихователь Циба Г. В.)

10. Формування сенсорної культури у дітей старшого дошкільного віку засобом дидактичної гри.(Доповідь-презентація)

11. Інтерактивні технології в системі роботи з дітьми старшого дошкільного віку. (Доповідь-презентація)

12. Соціалізація дитини через сюжетно-рольову гру. (Доповідь-презентація, вихователь Надточій Н. В.)

0023610

Copyright © 2023. All Rights Reserved.