ТРЕНІНГ
“Подорож до себе”. Профілактика та подолання синдрому професійного вигорання.
ПРОБЛЕМНИЙ СЕМІНАР
«Реалізація проблем наступності і перспективи у роботі початкової ланки школи відповідно реформи «Нова українська школа»
Мета: запровадження інноваційних підходів щодо гармонійного розвитку особистості дитини в період дошкільного дитинства та старту Нової української школи; вивчення змісту та структури нових Державних стандартів дошкільної та початкової освіти.
( I заняття – теоретична частина)
План
3. Партнерська взаємодія в рамках наступності дошкільної та початкової ланок освіти. (Доповідь)
( II заняття – банк ідей)
План
2. Моделі організації дітей у колі з метою обміну настроєм, інформацією, отриманням позитивних емоцій на весь день. (Методичний бюлетень)
7. Ретро-інновації в ігровій діяльності сучасних дітей (на прикладі настільних ігор). (Доповідь-презентація, вихователь Буката О. І.)
8. Формування соціально-комунікативних умінь у дітей старшого дошкільного віку в закладах дошкільної освіти засобами театрального леп-буку. (Доповідь-презентація, вихователь Кошман Л. Г.)
9. Методика формування знань про робітничі професії у контексті інноваційних процесів у дошкільній освіті. (Доповідь-презентація, вихователь Циба Г. В.)
10. Формування сенсорної культури у дітей старшого дошкільного віку засобом дидактичної гри. (Доповідь-презентація)
11. Інтерактивні технології в системі роботи з дітьми старшого дошкільного віку. (Доповідь-презентація)